Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2008

Το καλάθι της blogger

Oxford Spanish Mini Dictionary
Oxford University Press 2008

Η δύναμη των λέξεων
Uberto Eco, Ελληνικά Γράμματα 2006
Τυπολόγιο Μαθηματικών
Θανάσης Ξένος, Εκδόσεις Ζήτη, Ιούνιος 2008
http://www.ziti.gr/
1. Ένα μίνι Ισπανο - αγγλικό λεξικό που θα με βοηθήσει στη μετάφραση δυό εργασιών για τον Δάντη στα Ισπανικά : La cosmología de la Divina Comedia και Dante, astrología y astronomía .
2. Το μάθημα στο οποίο πήρα άριστα με έπαινο στο Πολυτεχνείο και μάλιστα από ομοφυλόφιλο καθηγητή μέσα σε μια αίθουσα γεμάτη αθλητικούς νεαρούς με προκλητικά νεγκλιζέ φανελάκια, ήταν εκείνο στο οποίο είχα διαλέξει το θέμα " Λέξεις, όπως ένα τραίνο. " Όταν με ρώτησε γιατί το διάλεξα, απάντησα ότι συμφωνούσα με τη φράση που έγραφε στις σημειώσεις του " ... οι λέξεις μοιάζουν με τα βαγόνια ενός τραίνου. Όσο πιο ωραίες είναι, τόσο πιο ευχάριστο γίνεται το ταξίδι. " Στο τέλος της εξέτασης μ' ευχαρίστησε κι αν δεν ήμουν η μόνη, ήμουν σίγουρα μία ( κι Ελληνίδα ! ) από τους λίγους φοιτητές και φοιτήτριες που πήραν τον υψηλότερο βαθμό εκείνη την ημέρα.
Eco δεν έχω διαβάσει ποτέ, έχω όμως ακόμα ένα βιβλίο του που θα διαβάσω αργότερα. Σ' ένα βιβλιοπωλείο γεμάτο βιβλία για τη νέα σχολική χρονιά, το είδα ξαφνικά μπροστά μου και με τέτοιο τίτλο, το πήρα χωρίς δεύτερη σκέψη.
3. Ένα πολύ καλοφτιαγμένο τυπολόγιο μαθηματικών για μαθητές λυκείου και όχι μόνο. Απλά και ταξινομημένα, όλοι οι τύποι άλγεβρας και γεωμετρίας. Θα μου χρειαστεί για τα διαβάσματα της κλασσικής φυσικής και της σχετικότητας.
Τέλος, το ξυλουργείο άνοιξε, πήγα και πήρα το καπάκι της ντουλάπας. Αύριο θάναι έτοιμη :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: